Le Deal du moment : -55%
Coffret d’outils – STANLEY – ...
Voir le deal
21.99 €

zitti e buoni's mess.

Aller en bas
AuteurMessage

Elizabeth Swann

Elizabeth Swann

Terre 2989

Crédits : martyr (avatar) et oldmoney. (signature)
Univers : pirates of the caribbean.
Feat : keira knightley.
zitti e buoni's mess.  865872d9d61aaa40ff33350d4626ea8785f77e02
Occupation : professeur de littérature.
Illustration :
zitti e buoni's mess.  60d56e9c448fc5878fc76d3dd0323ff9f5236df2
( THE PIRATE KING )

tonight it's time you realise, i'm going in hard. i'm going in one, two, three. i'm coming to get you, my heart is falling faster. baby, i can't loose. my drum is beating harder and when i break through i know the world will wonder why baby i was born a rebel child. dancing with the devil, i want to. born to be a rebel, i won't lose. i'm coming to get you, my heart is falling faster. baby i was born a rebel child.

Double compte : barbara l. gordon, harleen quinzel, nyota uhura, vee utonium.
Messages : 34
Points : 310
Illustration :
zitti e buoni's mess.  Ddcc71bba7139c518afe9e2036bcc4b2 zitti e buoni's mess.  Tumblr_ob2eioonj21rhqhm5o7_250 zitti e buoni's mess.  20a627d51f570eca69f834bbf59c1af9
these violent delights
have violent ends.

and in their triumph
die life fire and powder.
which,
as they kiss,
c o n s u m e.

zitti e buoni's mess.  Tumblr_oau3b5aN0X1usvbrzo9_250
THE VICIOUS CYCLE WAS OVER
the moment you smiled at me.

i almost dropped my head and lost my faith. then i saw you from a distance, you were worlds away. you had me from the vision, i never looked away again. i still fall for you like suns do for skies. cerulean pouring in from your eyes. just a hollow moon that you colorized. so powerful, i feel so small but so alive. like watching the earthrise.



Date d'inscription : 13/01/2024
Nom & pronoms : babs, elle.


zitti e buoni's mess.  Empty
MessageSujet: zitti e buoni's mess. zitti e buoni's mess.  EmptyMer 31 Jan 2024 - 18:56

wesh wesh les padawans,
j'viens vous déranger cinq petites secondes pour vous partager mes petites créations Love
je suis LOIN d'être doué en graphisme, la vérité, c'est que la raison pour laquelle je m'y suis mise c'est parce que je joue beaucoup d'avatars alternatifs, principalement des musiciens et hélas, y a pas toujours beaucoup de ressources. donc j'me suis dis, well, autant faire les miens héhé Angel du coup j'ai tout rescensé sur mon tumblr, mais pour être honnête j'poste pas tout dessus principalement à cause de mon ultime perfectionnisme qui fait que j'ose pas forcément poster des trucs Suspect mais j'viens d'en faire une floppé et j'étais assez fière du résultat, donc j'me dis autant partager Geek (j'vous mets mes fav, parce que y en a certains où je suis quand même SUPER CONTENTE)

c'est tout ici héhé.
poppy:

oli sykes:

courtney laplante:

juliet simms:
Revenir en haut Aller en bas
zitti e buoni's mess.
Revenir en haut
Page 1 sur 1
Sujets similaires
-
» Felicia Hardy - You mess with the cat, you get the claws.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Celui Qui Demeure :: Le bar du TVA :: Les peintres du multivers-
Sauter vers: